Malaysia Gaul

Posted on 7 Juni 2010

0


Ini pesan dari seorang kawan warga malaysia, bantu ya maksudnya apa ya pesan ini, katanye bahasa gaul org sane, heheheh…

nk tanye sikit sape2 yg ckp NK JADI KAYA BUAT APA ORG KAYA BUAT

HEHEHEHE….tau ke apa org kaya buat??? suruh namakan sorang yg kaye pun dia x tau..

meh nk tlg..yg top kt Malaysia ni sape lagi kalau bukan Robert Kwok..dia buat apa ek jadi kaye giler camtu???? dia JUAL gula la…..dia x paksa org beli pun,,tp org tetap beli, kalau x de gula minum kopi x best..hehehe

kalau org luar lak..???? Donald Trump..dia JUAL hartanah…

ada barang untuk diniagakan…ada transaksi jual beli..baru la namanye bisness yg betul

apsal korang takut sgt kena jual brg..kan ke satu kelebihan boleh jual brg….at least ada untung runcit..dari jual air liur…kalau boleh laku air liur tu ok ler,,dpt mangsa,,orait..kalau x dapat..telan la air liur….kan..kan..kan.. nk jual brg pun x de…

huhuhuu…sory beb..geram kat org2 tertentu.,,,,tp saya x salahkan diorg,,, diorg cuma duplicate apa yg dia dgr je…sape yg x terlibat tu sorry…sorry..sorry…

jgn ambik hati…

huh..geramm nih..wakakaka…chehh..cool je..

AVAIL NO 1..jugak..x kira..x kira..keh3

Tahu gak maksudnya, kasih komentar ya……

salam dialognol

Posted in: Budaya